Kanál | Prenosové frekvencie (MHz) | Krajina | Špeciálne predpisy |
Z lodných staníc | Z pobrežných staníc |
60 | 156.025 | 160.625 | | |
01 | 156.050 | 160.650 | | |
61 | 156.075 | 160.675 | | |
02 | 156.100 | 160.700 | | |
62 | 156.125 | 160.725 | | |
03 | 156.150 | 160.750 | | |
63 | 156.175 | 160.775 | | |
04 | 156.200 | 160.800 | | |
64 | 156.225 | 160.825 | | |
05 | 156.250 | 160.850 | | |
65 | 156.275 | 160.875 | | |
06 | 156.300 | 156.300 | D, SUI | Tento kanál nemôže byť používaný medzi km 150 a km 350 na Rýne. |
66 | 156.325 | 160.925 | | |
07 | 156.350 | 160.950 | | |
67 | 156.375 | 156.375 | HOL | Tento kanál sa používa počas operácií na zaistenie bezpečnosti na Severnom mori, IJsselmeer, Waddenzee, Ooster- and Westerschelde. |
08 | 156.400 | 156.400 | CZE | Tento kanál sa používa pre kategóriu služby navigačné informácie. |
68 | 156.425 | 156.425 | | |
09 | 156.450 | 156.450 | - | Tento kanál môže byť používaný aj na pilotáž, zakotvenie, vlečenie a na iné navigačné účely. |
D, SUI | Tento kanál nemôže byť používaný medzi km 150 a km 350 na Rýne. |
69 | 156.475 | 156.475 | F | Tento kanál nemôže byť používaný vo vzdialenosti do 40 km od pobrežia alebo ústí riek. |
10 | 156.500 | 156.500 | - | Tento kanál je prvý kanál na komunikáciu medzi plavidlami, ak príslušný orgán neurčil iný kanál. |
BEL | Tento kanál sa používa aj na komunikáciu medzi plavidlom a prístavnými orgánmi na rôznych miestach. |
70 | 156.525 | 156.525 | - | DSC sa nesmie používať na vnútrozemských vodných cestách. |
- | DSC sa môže používať v zmiešaných námorných oblastiach. Tieto oblasti budú definované vnútroštátnymi predpismi a uverejnené v Regionálnej časti príručky. |
HOL | Na veľkých vnútrozemských vodných cestách (Waddenzee, Ijsselmeer, Ooster- a Westerschelde), ktoré spadajú do kompetencie holandskej pobrežnej stráže. Používanie DSC na týchto vodných cestách je dobrovoľné. |
11 | 156.550 | 156.550 | | |
71 | 156.575 | 156.575 | F | Tento kanál sa nesmie používať vo vzdialenosti do 40 km od pobrežia alebo ústí riek. |
12 | 156.600 | 156.600 | | |
72 | 156.625 | 156.625 | - | Tento kanál môže byť používaný na komunikáciu spoločenského charakteru. |
CZE | Tento kanál sa používa pre kategóriu služby komunikácia medzi plavidlom a prístavnými orgánmi. |
HOL | Tento kanál sa používa na záchranné a vlečné operácie a môže sa používať aj na komunikáciu sociálneho charakteru. |
13 | 156.650 | 156.650 | AUT, BUL, HNG, HRV, MDA, ROU SRB, SVK | Tento kanál sa používa pre kategóriu služby komunikácia medzi plavidlom a prístavnými orgánmi. |
73 | 156.675 | 156.675 | AUT, BUL, HNG, HRV, MDA, ROU SRB, SVK | Tento kanál sa používa pre kategóriu služby komunikácia medzi plavidlom a prístavnými orgánmi. |
HOL | Tento kanál je používaný národnou pobrežnou strážou Holandského kráľovstva na komunikáciu počas operácií zameraných na odstraňovanie dôsledkov ropného znečistenia v Severnom mori a na správy na zaistenie bezpečnosti na Severnom mori, Waddenzee, IJsselmeer, Ooster- a Westerschelde. |
BEL | Tento kanál sa používa na komunikáciu počas operácií zameraných na odstraňovanie dôsledkov ropného znečistenia na Severnom mori. |
14 | 156.700 | 156.700 | - | S povolením od príslušného orgánu môže byť tento kanál používaný len dočasne a na zvláštne udalosti. |
CZE | Tento kanál sa používa pre kategóriu služby navigačné informácie. |
74 | 156.725 | 156.725 | | |
15 | 156.750 | 156.750 | - | Tento kanál sa môže používať len pre kategóriu služby palubná komunikácia s výnimkou malých plavidiel (pod 20 metrov) definovaných v Code Européen des Voies de Navigation Intérieure (CEVNI). |
75 | 156.775 | 156.775 | - | Tento kanál sa používa na satelitné zisťovanie automatického systému identifikácie a sledovania plavidiel (AIS) schopného zabezpečovať celosvetovú prevádzku na moriach a vnútrozemských vodných cestách. |
F | Používanie tohto kanálu je vyhradené orgánom vnútrozemských vodných ciest na účely riadenia a údržby. |
16 | 156.800 | 156.800 | - | Tento kanál sa môže používať len na tiesňové a bezpečnostné volania a volania v zmiešaných námorných oblastiach. |
HNG | Tento kanál sa môže používať len na tiesňové a bezpečnostné volania a volania. |
BUL HRV, ROU MDA, SRB | Tento kanál sa používa ako prvý kanál na komunikáciu medzi plavidlami namiesto kanálu 10, a to len na účely volania. |
76 | 156.825 | 156.825 | - | Tento kanál sa môže používať aj na pilotáž, zakotvenie, vlečenie a na iné navigačné účely. |
Výstupný výkon bude automaticky znížený na hodnotu medzi 0,5 a 1 W. |
Tento kanál sa používa na satelitné zisťovanie automatického systému identifikácie a sledovania plavidiel (AIS) schopného zabezpečovať celosvetovú prevádzku na moriach. |
17 | 156.850 | 156.850 | - | Tento kanál sa môže používať len pre kategóriu služby palubná komunikácia s výnimkou malých plavidiel (pod 20 metrov) definovaných v Code Européen des Voies de Navigation Intérieure (Európske pravidlá pre plavbu na vnútrozemských vodných cestách - CEVNI). |
77 | 156.875 | 156.875 | - | Tento kanál sa môže používať na komunikáciu sociálneho charakteru. |
18 | 156.900 | 161.500 | BEL | Tento kanál sa používa aj ako kanál na komunikáciu medzi plavidlom a prístavom na rôznych miestach. |
78 | 156.925 | 161.525 | | |
19 | 156.950 | 161.550 | | |
79 | 156.975 | 161.575 | BEL | Tento kanál sa používa aj ako kanál na komunikáciu medzi plavidlom a prístavom na rôznych miestach. |
20 | 157.000 | 161.600 | BEL | Tento kanál sa používa aj ako kanál na komunikáciu medzi plavidlom a prístavom na rôznych miestach. |
80 | 157.025 | 161.625 | BEL | Tento kanál sa používa aj ako kanál na komunikáciu medzi plavidlom a prístavom na rôznych miestach. |
21 | 157.050 | 161.650 | | |
81 | 157.075 | 161.675 | | |
22 | 157.100 | 161.700 | BEL | Tento kanál sa používa aj ako kanál na komunikáciu medzi plavidlom a prístavom na rôznych miestach. |
82 | 157.125 | 161.725 | BEL, HOL | Tento kanál sa môže používať na prenos správ týkajúcich sa dopĺňania paliva a zásobovania potravinami. Výstupný výkon musí byť ručne znížený na hodnotu medzi 0,5 a 1 W. |
23 | 157.150 | 161.750 | BEL | Tento kanál sa používa aj ako kanál na komunikáciu medzi plavidlom a prístavom a „kanál malých prístavísk“ na rôznych miestach. |
F | Používanie tohto kanálu je vyhradené orgánom vnútrozemských vodných ciest na účely riadenia a údržby. |
83 | 157.175 | 161.775 | | |
24 | 157.200 | 161.800 | | |
84 | 157.225 | 161.825 | | |
25 | 157.250 | 161.850 | | |
85 | 157.275 | 161.875 | | |
26 | 157.300 | 161.900 | F | Používanie tohto kanálu je vyhradené orgánom vnútrozemských vodných ciest na účely riadenia a údržby. |
86 | 157.325 | 161.925 | | |
27 | 157.350 | 161.950 | | |
87 | 157.375 | 157.375 | - | Tento kanál sa môže používať aj na pilotáž, zakotvenie, vlečenie a na iné navigačné účely. |
28 | 157.400 | 162.000 | F | Používanie tohto kanálu je vyhradené orgánom vnútrozemských vodných ciest na účely riadenia a údržby. |
88 | 157.425 | 157.425 | - | S povolením od príslušného orgánu môže byť tento kanál používaný len dočasne a na zvláštne udalosti. |
AIS 1 | 161.975 | 161.975 | - | Tento kanál sa používa na automatický systém identifikácie a sledovania plavidiel (AIS) schopný zabezpečovať celosvetovú prevádzku na moriach a vnútrozemských vodných cestách. |
D, SUI | Pevná stanica sa nesmie nainštalovať na ohrozenom mieste medzi km 174 a 350 na Rýne. Je potrebná koordinácia so Švajčiarskom podľa postupu HCM. |
AIS 2 | 162.025 | 162.025 | - | Tento kanál sa používa na automatický systém identifikácie a sledovania plavidiel (AIS) schopný zabezpečovať celosvetovú prevádzku na moriach a vnútrozemských vodných cestách. |
D, SUI | Pevná stanica sa nesmie nainštalovať na ohrozenom mieste medzi km 174 a 350 na Rýne. Je potrebná koordinácia so Švajčiarskom podľa postupu HCM. |