Musím byť prihlásený, aby som mohol Beck-online používať?

Áno, každý užívateľ má vlastný login, ktorý má svoje výhody – môžete robiť rešerše, zvýrazňovať text v dokumentoch, písať poznámky k jednotlivým ustanoveniam či zvýrazneným textom a, samozrejme, potom vytvárať vlastné priečinky, do ktorých si tieto dokumenty môžete ukladať. K dispozícii máte aj históriu používania Beck-online, môžete využívať upozornenia a ďalšie funkcie.

Môžem si Beck-online pred zakúpením vyskúšať?

Áno, samozrejme, Beck-online si môžete otestovať 14 dní úplne zadarmo. Vyskúšajte až dva ľubovoľné moduly s literatúrou previazanou s predpismi SR, judikatúrou, ale aj dokumentmi EÚ. Po uplynutí dvoch týždňov vám platnosť prihlasovacích údajov vyprší. Testovanie je nezáväzné a končí sa automaticky. Prístup do Beck-online vám však zostane, k dispozícii budete mať Zbierku zákonov.

Je možné zaregistrovať viac užívateľov naraz? Získame pri kúpi viacerých licencií výhodnejšiu cenu?

Odporúčame vám obrátiť sa na zákaznícke oddelenie, ktoré je k dispozícii každý pracovný deň od 9.00 do 17.00 na tel. Č: +421 910 332 303 alebo na e-maili: beck-online@beck.sk. Pripravíme vám kombináciu modulov a licencií podľa Vašich potrieb, výhodnú cenu máme už pre druhého používateľa.

Aký by som mal mať internetový prehliadač?

Je to úplne na vás. Pri vývoji a testovaní Beck-online sa primárne sústredíme na najrozšírenejšie prehliadače na trhu, no kontrolujeme aj tie ostatné. Na túto otázku však klientom odporúčame prehliadače Chrome, Opera, Firefox a Internet Explorer od verzie 9 vyššie.

Ako čo najrýchlejšie nájdem hľadaný odkaz?

Naše inteligentné hľadanie je nastavené tak, aby ste sa čo najrýchlejšie dostali k cieľu. Rozpoznáva citácie, spisové značky či skratky, a tak sa bez zbytočných medzi krokov jednoducho dostanete k potrebnému právnemu predpisu alebo paragrafu. Ak si nie ste istí, ktorý dokument presne hľadáte, využite hľadanie fulltextom podľa kľúčového slova. Beck-online vo výsledkoch hľadaní zoradí informácie podľa relevantnosti. TIP: Využite sprievodcu Quick Tour na našom webe.

Sú obsahové aktualizácie súčasťou môjho predplatného?

Samozrejme. Beck-online je služba, ktorej súčasťou je priebežná aktualizácia obsahu. Nové vydanie komentárov a ďalšie publikácie, rovnako ako aktualizované alebo nové predpisy, judikatúry i dokumenty EÚ do databázy ihneď zaraďujeme.

Môžem si vytlačiť texty vybraných dokumentov?

Áno, môžete, nie je však povolené sťahovať dokumenty systematicky či automaticky a ďalej ich šíriť. Viac informácií nájdete vo všeobecných obchodných podmienkach.

Ako si môžem Beck-online kúpiť?

Jednoducho nám zavolajte na tel.: +421 910 332 303 alebo napíšte na e-mail: beck-online@beck.sk, alebo kontaktujte nášho obchodného zástupcu.

Čo sa stane, keď sa z Beck-online zabudnem odhlásiť?

Rovnako ako u iných online aplikácií by ste sa mali aj pri ukončení práce s Beck-online riadne odhlásiť (položka Profil/Odhlásiť vpravo hore). Ak zavriete prehliadač bez odhlásenia, nič sa nedeje. Zhruba desať minút ešte zostáva spojenie so serverom aktívne a potom sa automaticky preruší. Po tú dobu sa môže stať, že sa nepodarí opätovné prihlásenie. Ak vás systém automaticky odhlási, po prihlásení môžete v práci nadviazať podľa histórie vyhľadávania.

Čo mám robiť, keď som zabudol svoje prihlasovacie údaje?

Ak si nemôžete spomenúť na heslo k svojmu loginu, využite možnosť pri prihlasovacom formulári a pošlite požiadavku. Heslo dostanete na email uvedený pri užívateľskom účte. V prípade, že ste zabudli užívateľské meno, obráťte sa na našu zákaznícku linku: +421 910 332 303 alebo napíšte na adresu beck-online@beck.sk.

Čo mám urobiť, keď chcem zmeniť užívateľské meno alebo heslo?

Zmenu hesla môžete vykonať sami v prípade individuálneho účtu. Po prihlásení sa do Beck-online kliknite vpravo hore na položku Môj profil a vyberte možnosť zmeniť heslo. Je to jednoduché. V prípade účtu s viacerými užívateľmi sa, prosím, obráťte na našu zákaznícku linku +421 910 332 303 alebo napíšte na adresu beck-online@beck.sk. Na zákaznícku linku sa pokojne obráťte aj v prípade, že potrebujete vykonať zmenu používateľského mena.

MÁTE INÚ OTÁZKU? KONTAKTUJTE NÁS!